Det är Fredag idag!

Jisses, nu rullar dagarna på i räser fart igen. Imorgon är det redan 1 vecka sen jag och Mikaela checkade ut från Teix, käkade sista Pasta E4:an och satt 6 timmar på Palma Airport. Nu sitter jag här med blött hår igen och ska göra mej iordning för jobb och After Work.

Det sjukaste hände mej igår på jobbet!! Hahahaha!
Det kom in 3 st gäster som var från Amerika. Två killar och en tjej. Jätte trevliga och jag älskar ju att prata engelska ;) Märkte ganska snart att tjejen verkade tycka att jag var extra "gullig" eller va man ska säga... Och dom höll på o fråga massa grejer. SEN, när dom var påväg ut från baren stoppade tjejen mej i farteb och sa:

- " Me and my friend thinks you're really pretty! Hope you don't take this the wrong way. We're staying at Stadt in room 300. If you want you can come and join us later...?"

Eeeh... okej. Va fan svarar man på de eller?
Och finns det något "right way" att ta de på? :P Hiihihi. Aaa de va roligt iaf.

Jag gick självklart dit när jag slutat halv två på natten ;)
... NOT!


Do your thing:
Postat av: Therese i Karlstad

Hihihi! Att sådant händer i lilla lidkp :) Varför valde de just lidkp kan man ju undra....? ;)

2009-05-15 @ 19:39:24

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin