Shop til u drop...


Halloj!
Ett livstecken från mej... lite sent men jag har haft fullt upp. Jaa, jag har haft fullt upp hela helgen faktiskt och kan andas ut först nu. Men det är långt kvar tills man är slut som artist ;) Jag gillar att va busy. Dock kan de va så att jag har några för många järn i elden på vissa fronter just nu. Eeeh... ja.

Trevlig dag igår! Var full större delen av den men ändå :P
Vaknade ganska pigg får jag säga. Träffade N och T över en härlig lunch på en fin uteservering. Fan va jag älskar Svensk SOMMAR!!! Och sen shoppade jag lite ;) Ny väska från Friis ♥ ♥ Lööööv it! Massa skitsaker på Ålle (Åhléns) som behöver fyllas på... tex mascara, parfym, ögonskugga, nagellack... ja skit helt enkelt. Och så lite smått o gott till lägenheten. Dom stora inköpen görs förmodligen på söndag då vi (förhoppningsvis) ska spendera Mors Dag på IKEA!! :D Längtar!!!! Nu är jag hemma en stund och gör allt nödvändigt: Kollar mejl, betalar räkningar, äter... och gosar med vovven.

Kvällen går i mysigt sällskap :)
Vi hörs sen! Pussen




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin