Heeeeeeeeeeej :)

Dåligt med ljud från mej men jag har helt enkelt vart uppagen med
min man och mina missar sen jag la till i Sverige igen.

Hade kul på kryssningen men inte jätte kul.
Det var roligare att komma hem så att säga!
Kryssningar är nog inte min grej längre. Fylla, fylla och återigen fylla. + lite... hmm, hur ska jag säga? "romanstiska" känslor i luften... ;) Det är inte passion i livet längre.

Back at work idag igen.
Efteråt följde jag med älsklingen när han gaddade sig :D
Det blev hur hett som helst! Min goding! :)

En tasty i magen igen :P
Bäst att passa på... och nu ska vi mysa med rö-tjut o ost!! Mmmm och Greys Anatomy!!
Vardagslyx!! Allra högsta grad.

Puss hej
Leverpastej!


   

 

 

 

 


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin