Skövde-Trip och Kult!

Vi drog till Skövde på pojkens begäran.
Själv var jag hårt strikt på att INTe köpa NÅGONTING!
Måste hålla i mynten.
Resultrapporten blev dock att jag höll på att falla i lip när jag klev in på DinSko.
Seriöst, jag hade tårar i ögonen. Jag kan inte åka och titta i affärer utan att få SPENDERA!!
Tortyr. Du kunde lika gärna stena mej.

Nåja, fick ett par saker av älsklingen...
Hatar sånt egentligen!! Eller jag menar, jag ÄLSKAR honom för det men jag känner mej som ett jävla kolli som lever på min man liksom. Nu äre ju inte så men ändå. Kunde vart ;)

Närmast ut står Super Mario Bros och rötjut!
Dessutom äter Soul och jag popcorn. Mysig kväll! Over and Out!


Kulting!




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin