Go'Morron Världen!

Håller på o gör mej iordning för jobbet.
Katten ligger o kurar i soffan och jag har på mej min ulliga morgonrock! Det är nämligen sviiinkallt i lägenheten. Jag har ringt Senäte som skulle skicka nån att kika på det... Oh, jeez, thanks! Liksom...

Va fan, vi åker ju till Stockholm ikväll och Italien imorn. Kommer hem fredagkväll och då äre ju helg!! Så nån värme lär det inte bli förrän i början av nästa vecka. Suck!

Men Italy som sagt! :) Ska bli jätte skönt o komma bort ett par dagar. Bara mysa o ha de gott! Kikade vädret där oxå, tydligen fortfarande varmt o mysigt! 25-27 grader!! UNDERBART!

Och fredagen blir spännande!! Jag är väldigt nyfiken på lille Soul!
Skönt för Moschino att få en kompis oxå sen! Mamma ska ta hand om honom så gott hon kan nu men det känns ju i hjärtat att lämna älsklingen ensam!! Tur att det bara är nägra dar... :P


Nu äre dags att blåsa håret.
Over N' Out! Puss o Kram!!


Moschino, typ 1 år tror jag...




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin