HEJJE!

Finns det något mysigare än att vakna av ett kurrrrrrrrrrr.... :) Älskar när Chino kryper upp vid ansiktet o myser! Och så vänder man på sig så ligger det en bakfull pojkvän där :P hahaha! Nåja, jag lovade ju igår att jag skulle ta hand om honom idag :)

Kom hem väldigt sent i fredagsnatt efter några händelserika dagar.
Och sen jobbade jag igår men nu har jag tid att uppdatera er!!

Vi hade det underbart i Italien! Mysigt! Åt gott, drack gott... upplevde.
Bodde på hotell i Bergamo, nära flygplatsen. Ganska mycket "storstads-känsla". Fast det var en liten stad. Mycket mysigare i Lecco, som vi besökte på torsdagen. Där åt vi riktig italiensk PIZZA och drack lokalt rö'tjut ;)

Det blir ganska intensivt när man bara åker iväg ett par dar sådär.
Finns inte så mycket att berätta, jag kör på bilder istället...


Påväg...



Hotellet...



Mmm...



Lecco...









Återkommer snart med info om fredagens händelser...
Later!



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin