Moooonday Beginning!

Hej Allihopa! :)

Jag gick upp kvart i åtta. 08:45. Alltså kvart i åtta!
Holy frick on a stick!
Matade Enza, hämtade tidningen, skjutsade hjärtat till jobbet och sen åkte jag hem till min KATT! :) Gosen blev jätte glad och vi däckade tillsammans i sängen. Sen kom jag på att sängen + täcke + kaffe + Scrubs var en bättre idé. Och nu måste jag göra mej iordning för work. Tänkte vara duktig och GÅ till jobbet.

Ska oxå gå förbi Hjertbergs på vägen hem. Hämta nya mobilen!!
Tjoho! Sen åka ut till Filsbäck igen o släppa ut Enza. Hem igen till Chino.
Ha en mysig eftermiddag och sen spendera kväll o natt ute i Filsbäck igen. JEEZ!

Wake me up when septemeber ends...

  





Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin