Cause I'll be your everything

Hej och hå fabror blå!
Har haft lite för mej som vanligt... dåligt med tid.
Eller brist på lust, när de finns så mycket annat att göra :)

Vi hade iaf en super helg. Kommer bli mer sånna framöver.
Man måste leva livet. Mitt liv är INTE mitt jobb. Mitt liv är min kärlek och mina katter,
mina vänner, min familj... Enza och min syster  

I Karlstad spelade vi bowling på Nöjes, fikade på Wayne's Coffee´s uteservering, shoppade, lagade mat,
drack sånt från Pepes Bodega och bara njöööööt av livet! I LIKE it a lot!




Och efter en mysig solig bilfärd hem dog vi i sängen med katterna innan vi bestämde oss för att gå ner på gården med en flaska rött. Det var sååååååå BÄST att sitta där nere i kvällssolen och bara leva. Blev snabb grillning hos R's bror oxå innan vi gick hem igen.



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin