=) Då är man officiellt sambo... Fast de h...

dsc00554 (MMS)

=) Då är man officiellt sambo... Fast de har vi ju vart sen lääänge, men nu är de verkligen på riktigt! Jag ska leva resten av mitt liv med Mr Björn! Puss på er!


Do your thing:
Postat av: Therese fr Karlstad

Åh vad lycklig jag blev helt plötsligt när jag såg det ! Är så glad för din skull Ems, att du har hittat en själsfrände :) Ska bli sååå kul i morrn när ni kommer hit! Vi får hålla tummarna för sol dock ;) Hör av er när ni kommit till kristinehamn ell nåt! KRAM!

2010-04-22 @ 12:13:17
Postat av: MissBartender

Åh jag blir så glad när jag läser det från dej :)

Han är verkligen mitt livs kärlek <3 Tänk att jag fann han tillslut ;) hihi...

Vi räknar ner nu. Längtar såååå!! KRAM


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin