Humanity!!

Jag har gjort nåt. Något bra. Något som verkligen var på tiden!!
Jag har brutit mej loss! Och det känns för jävla BRA!!

Nu börjar en ny era. Nåja, snart iaf. Jakten på den nya eran har iaf börjat.
Jakten på något bättre. Och det sist nämnda lär inte bli en tuff uppgift. ALLT är bättre. Känns de som!

Jag fullkomligt ÄLSKAR min bästaste bästa, underbaraste UNDERBARA pojkvän som alltid står upp för mej och står bakom det jag gör. Han är min ängel utan tvekan!!



Dagen börjar med strålande sol! :)
Jag jobbar kvällen idag. Kräftkalas... jag längtar redan tills imorn!!!!!
Då är det hög mysfaktor á la söndag som serveras! Må gott!

Do your thing:
Postat av: Therese

Hej gumman! Är det vad jag tror det är?! Att det har ngt med din dagliga sysselsättning o göra...? ell e jag helt fel ute kanske.. :) Vi får boka in en träff snart! Lite mys i höstmörkret som närmar sig så snabbt! P&K!

2010-08-16 @ 10:50:35

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin