I am on my knees looking for the answer

God Morgon Sveeerige!
It's a beautiful day... nej. Men de kunde ha vart. Det blåser och ruskar. Är grått och mulet. Finner inga ord för hur gärna jag egentligen bara vill krypa ner under täcket igen och mysa med min Älskling! Men det går inte. Älsklingen försvann redan kl 8.00 och jag satte mej i soffan med datorn i knät för att research'a lite. Jag har lite saker på g i mitt huvud men jag vet inte... Nåväl, vad är ett liv utan ambitioner?

 Igår gjorde jag officiellt mitt sista lunchpass på Strand Matsalar. Nu återstår 4 kvällar i Rymd och sen är jag... Fri. Låter knäppt att skriva det men på måndag är jag arbetslös. Men det känns väldigt... tjaa, befriande är nog rätt ord. Mitt egna val. Ett bra val. Ett jävligt nödvändigt val. Nu vill jag inget hellre än att få en normalt vardagsliv med R  Bli en Svensson med allt vad det innebär. Helst ett måndag-fredag jobb. Och absolut INGA (under några omständigheter) sena kvällar! Jag är färdig med Bartenderyrket på heltid. At least for now. Drinkarna sitter i ryggmärgen. Men fortsätter jag blir det vårt eget...

 Förutom allt detta vill jag (än en gång) bara säga hur JÄVLA KÄR jag är i min älskling! Min snuff, min gosse-posse, min bättre hälft... min blivande man!  Han är tveklöst det bästa som någonsin hänt mej och jag vet att vi ska spendera resten av vårt liv tillsammans! Dagen då jag blir hans fru kommer vara den bästa i mitt liv!



Vad som än händer, har jag alltid honom vid min sida.
Allting annat som kan kännas jobbigt ibland, blir ganska obetydligt då :)


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin