I'd rather be with You

Go'kväll mina fina!
Det är sanningens ord banne mej inte en go och fin kväll men vi säger så ändå.
Regnet stod som spön i backen, jo jo, hoho... Det tyckte Gud att jag skulle veta. Be vare mej väl att jag inte tog cykeln imorses ändå! Därav inte fin. Och go är den banne mej inte heller. Älskis jobbar kväll igen. Och det är en mongokväll. Vi har sånna ibland (läs: jämt) på jobbet. Noll-bok först, sen en 2:a kl 20. Och sen ett sällis halv nio och nu 7 pers kl nio. KLOCKAN NIO!! Vem bokar ett bord på restaurang i Lidköping kl nio?? Jahaaa....

Men imorn äre FREDAG och vi är LEDIGA hela helgen kan jag tala om!

Jaa, han väl söt den där mysis plutteluttisen :)



Heppåre!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin