All by myself...



Don't wanna be, all by myseeeeelf.... anymooooooooore!!




Jag är ensam ikväll.  En fredagkväll. Fy fan vad mobbad man känner sig eller?
Min kille jobbar minst 2 timmar till. Efter en alldeles super mysig morgon for han iväg till jobbet kl 10.00. Det är konstigt hur våran lägenhet på 93kvm kan bli så tom, så fort. Längtar efter han

Men det finns glädjande besked oxå! Jag har haft en mysig dag med mina päron faktiskt. Och handlat en hel del bra saker må jag säga. Jaa till exempel 2 kg blandfärs till ett riktigt bra pris! Och inte bara en utan 3 timers! (Behövligt till akvariet.) Och på tal om akvariet, 5 fina växter för 179:- på "Arken" i Skara! Hmm... jo jag köpte ju (äntligen) spotlights till vitrinskåpet oxå!! Och två julklappar till! Det är helt sjukt vad mycket man kan få gjort om man bara tar ur tummen ur arslet


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin