Lata mellandagar



Okej, jag erkänner. Det blev inte mycket gjort igår faktiskt. Men ibland finns det verkligen inget bättre än att bara ligga i soffan och mysa i timmar! ♥ Vi började dagen framför Rädda Willy  Jag gråter alltid i slutet... Det är bara så sorgligt när Willy äntligen är fri och dom måste säga hej då . Och späckhuggare är så fina. Bara det gör så att man lipar  Jag varnade faktiskt R innan men han trodde nog att jag skoja, tills tårarna började rinna. Hahaha!

Idag däremot kom vi upp någorlunda i tid och tog oss fram på stan. Där käkade vi lunch och REA-fyndade på Jysk! Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma med min bil som han bytt batteri på. (Dessa jäkla bilar...) Han ska passa på att sätta upp lite saker åt oss oxå. (Och dessa jäkla betongväggar!) När bilen är på plats blir det en liten handling till kvällsmaten. Vi ska äta hummer!!  Vi köpte en fryst på Hemköp igår för 40 spänn! Med all säkerhet ingen speciellt bra kvalle men min kreativa kock kan nog komma på nåt bra att göra med den.


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin