Home alone



Gokväll! Det är helt sjukt vad mycket snö vi fått. Jag har inte orkat bry mej om bilen än. Den står bra där. Jag har iaf fått låna en spade av mor och far som jag kan skyffla bort snön med när jag känner att lusten infinner sig. min älskis jobbar ikväll. Det är bara jag och missebarna hemma. Jag och mamma var på stan förut och handlade julkort. Börjar bli dags att jag tar tag i allt som hamnat i skafferiet nu i och med flytten. Det är tydligen julafton om två veckor. TVÅ VECKOR! Fan, jag har inte köpt en enda julklapp än. Åååaåaåaåaåaaaaaah! Julen ska ju vara mysig! Massa mys. Bara. I år vet jag inte vad som hänt. men jag ska lösa det här på något sätt.

Nä, nu ska jag pyssla vidare här hemma och underhålla mej tills R slutar jobbet... för ärligt talat, Tusse-pussen, jag saknar dej!!  Massor!




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin