Beach Life

HejHejHej!

Live from the beach.
Snostorm hemma sager ni... well, jag ligger o steker i 40 graders varme med mitt hjarta.

Nu ar vi tillbaka i Patong. Men tiden pa Phi Phi blev inte som tankt tyvarr.
Jag akte pa magsjuka och lag mest inne pa rummet. Fy faaan! Inget Monkey Beach blev det!! Fuck!

Madde battre nar vi akte tillbaka men sen igar had ejag ett bakslag igen.
Nu far jag vara extra careful med vad jag stoppar i mej. Men verkar ma battre nu iaf *peppar peppar*

See You!
Puss


Do your thing:
Postat av: Tessan fr karlstad

Hej vännen! Hoppas ni haft en underbar resa! Med en massa sol o bad o upplevelser! Glöm inte att anmäla er till Fridas bröllop ;) vi har gjort det nu :) Ha det fint! Kramis

2010-02-08 @ 13:52:09

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin