Just 2 hear U

God Morgon!
Ny regel - Kaffe och Nyhetsmorgon med gos när han går upp kl 07.00!
Lätt värt det! Sen ligger jag kvar o snusar nån timma innan det är dags att lämna sängen på allvar. Jag älskar vardagslyx! :)

Igår var jag på möte med våra klubbkillar. Som ny Klubbansvarig på
STRAND ska vi göra lite förändringar. Det kommer bli ett grymt år! Efter mötet kom päronen hem till mej och grejade upp en sak i taket. Kommer bli mys runt min säng :) Dags att ge sig ut och leta tyg... De tog dock längre tid then expected. *Morr* Dom satt kvar o babbalde med min kära pojkvän när jag drog till jobbet 17.00.

På jobbet kan jag säga att det var lugnt. Fy fan för Januari. Piss månad!!
Hoppas på lite mer action idag. Hopplöst att jobba annars.

Nu lär jag bege mej mot jobbet snart igen...
Långis. Slutar runt 23 ikväll.

Men, snart har vi semester. För om 2 veckor är jag här:


Guuuuuud va skööööööönt!
Säger jag bara... ;)



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin