Back in Business!

Jaha, då var allt som vanligt igen. Känns inte ens att man vart borta.
Men vad är en bal på slottet?

Ikväll jobbar Älskis och jag är den som är ledig. Herrgud vilka ombytta roller! Och jag gillar't INTE! Vad i all sin dar ska man hitta på när man är SJÄLV? Jag tog iaf en fika med min syster. Sen har jag bara suttit här. Men det får ni inte säga för Älskis blir galen på mej när jag sitter så länge framför datorn. Det är säkert!

Kanske ska jag förbereda kvällsmaten tills han kommer hem. Isåfall blire Fajitas. I annat fall så blire donken. Och isåfall blire McFeast. Men jag vet som sagt inte. Eftersom han inte vet hur man SVARAR PÅ SMS!!!!??!  ;)

Nu kommer han säkert ringa när jag står i duschen istället. Fast att jag skrev att jag skulle in i duschen. Men han tror säkert att jag är klar. Eftersom det var ett tag sen jag skrev. Fast jag har ju inte börjat duscha än eftersom jag väntat på att han ska svara...

Jag älskar'n!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin