In the name of love

Hej mina kära!
Det är helt underbart vad skönt det är att jobba dag! Och kunna komma hem och ha en eftermiddag och kväll tillsammans med min bättre hälft! :) Ååååh!! Fredagkväll igår dessutom... Hemmagjord kebab och "Oss topeder emellan" på SVT1. Som gjort för mys!

Ikväll är det dock jobb som står i dörren. Vi har bröllop på STRAND.
Det är många som gifter sig nu. Och det är många som skaffar barn. Jag vill oxå gifta mej! :) Men vi får nog lugna ner oss lite iaf.... Det är en helt sjuk skön känsla man har i kroppen när man vet att man vill dela resten av sitt liv tillsammans med någon! 



Hoppas ni alla får en trevlig och kärleksfull lördag!
Vi hörs imorn!


Do your thing:
Postat av: FlizanLizan

Hellu



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin