5 dagar senare

Hej!

Ja-aa.
Det är nästan så man inte orkar förklara ens.
Men missen åkte akut tillbaka till Skara i fredags em. Sen låg han inne hela helgen.
Och vi hade klubb, (=mycket jobb). Och sen var jag på jobbet på söndagen oxå. Och missen fick komma hem på söndag em. Sen hade vi måndag igår. Skulle vart ledig men hoppade in ändå. Och nu äre tisdag.

Missen mår bättre.
Klubben gick bra.
Söndagen blev mys ändå. (Trots att min Oasis blev violeted)
Och denna veckan är det inte mycket att tjafsa om...

Påskvecka.
Jobbar em/kväll idag. Kväll imorn och hela dan på torsdag. Sen LEDIG fre-mån!!!!!
UNDERBART!!!!! :)


Do your thing:
Postat av: Linus Norberg

Hej



Jag undrar om du har en mailadress där du tar emot eventuell info om pressutskick och pressinfo?



Maila mig på:
[email protected]

2010-03-30 @ 13:42:29

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin