A timekill to die for



Tjofsan!
Gick bra med Chinosen igår. Han var super trött och alldeles vimmelkantig när vi kom hem.
Lilla snuffisen då... 3000 spänn fattigare men förhoppningsvis en friskare katt längre fram. Tror han har en känslig mage helt enkelt. Ska köpa speciellt foder och så får han lite medicinering nu.

Sen var jag och Hjärtegullet på Magnus Betnérs show "Livets Ord". Den var grym faktiskt!
Gillar inte Betnér överdrivet annars, köpte biljetter som en liten present till R  Men det överträffade alltså min förväntan ;) Kan jag rekommendera att gå på.

Ledig idag! Vilket känns otroligt skönt.
Inte för att jag gjort ett skvatt än så länge. Ska man det när man är ledig?
Jag tänker alltid att jag ska passa på att fixa o trixa lite i lägenheten och vara effektiv. Ha! Det slutar som nu, framför datorn :P

Men ikväll ska jag, vare sig jag vill eller ej... tatuera mej!
Jaha, igen... tänker ni nu? Men näääe, det har inte blivit av dom andra gångerna. Nu ska jag fylla i de där jäkla linjerna och sen dra några nya längre upp... Aouch!! Blir ett par fjärilar på revbenen enligt plan. Jag har hört att det gör jävligt ont. Och det hörde jag om den andra jag har oxå. Och den gjorde jävligt ont. Alltså kommer den här att göra mera jävligt ont än jag trodde det kunde göra ont. Hmm... det bästa vore om jag kunde svimma så det är klart när jag vaknar. Men jag har inte lärt mej att svimma på beställning. Inte än.


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin