en himmelsk drog

God Morgon Sverige!
Det var morgon när jag vaknade iaf...
Har vart i Skara och lämnat Moschino.
Han ska ta bort tandsten och bli lite undersökt. Hämtar honom igen 15.30. Soul'isen saknar honom ;) Får se vad han hittar på för skoj när jag är på jobbet sen... :P

Ikväll ska jag och Hjärtat gå på Magnus Betnér oxå!
Blir mys!

Hade förövrigt en fantastisk fredag och mysig lördag med syster!!
Kent var outstanding som vanligt på scen ;) Inte den bästa konserten låtmässigt men jag är nöjd :D



Dagen efter vaknade vi gött i vårt lyxrum på Gothia och käkade VIP-frulle där självaste Magnus Uggla traskade in ;) Checkade ut 11.00 och gjorde sen ett besök på Universeum!



Lördagen fortsatte i sällskapstecken.
R's bror o tjej + Doctor J var här och drack vin. Sen gick vi till Harrys men det var totally waste. SÅ JÄVLA TRÅKIGT!!!! Igår hade vi istället världens bästa söndag med massa mys. Vovvis-promenad. Film och Hallongrottor :)

See You Later, Alligator!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin