I'll say it loud

God Morgon!
Hoppar in och jobbar lunch ändå. Börjar 10.30...
Var uppe med hjärtat som vanligt kl 07. Satte på kaffe. Sen gick vi ner i tvättstugan och hämtade upp tvätten som torkat under natten. Vi var riktigt duktiga igår ;) Lagade egna köttbullar till och med. Det är så mycket godare att göra eget. Och hemma är det jag som är kock faktiskt. Men du ska inte tro att jag har en egen bartender för det ;) hehehe... Fast ändå har jag nog en mycket redigare karl än de flesta :P

Inte minst snällare, han är allt världens bästa - min KÄRLEK!
Trodde fan inte det fanns killar som han! You´re so good to me!

I wanna lock you up in my closet when no one's around
I wanna put your hand in my pocket because you're allowed
I wanna drive you into the corner and kiss you without a sound
I wanna stay this way forever I'll say it loud

Now you're in, and you can't get out

You make me so hot
Make me wanna drop
It's so ridiculous
I can barely stop
I can hardly breathe
You make me wanna scream
You're so fabulous
You're so good to me baby, baby

I can make you feel all better, just take it in
And I can show you all the places you've never been
And I can make you say everything that you've never said
And I will let you do anything again and again




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin