OnsdagsKlubb

Yep. Onsdag igen. Klubb igen.
Fortfarande snorig o hostig as hell! Sucks big time men what to do?
Halva veckan gjord iaf. Bara ikväll och imorgon kvar :D

Och igår fick jag även nys om hur Påskhelgen ser ut...
Ledig från fredagen-måndagen med hjärtat!! Så härligt!!! Vi har öppet på Påskafton men då ska vi på bröllop. Min bästa vän gifter sig... Gud det är sjukt stort egentligen ;) 

Ska in till jobbet vid 14 idag igen, men bara för att käka och hämta ut ny tagg, då min bestämde sig för att dö igår. Lite konstigt. Sen börjar jag vid 17 igen. Och kör till typ 02.

Over N' Out!


Do your thing:
Postat av: Linda

Ååh, vad mysigt med bröllop :D Enjoy!

Jättekram förresten!



Jag insåg att jag inte svarat på ditt sms igen, gud, shame on me. Jag har ett gäng att svara på över lag insåg jag. Hur som helst: Ja, jag är i Göteborg 2-3 dagar i veckan och i butiken ungefär 2 dagar i veckan. Så det rullar på. Ibland känns det som man bara står och stampar ;) Men så är det förstås inte. Jobbar du mycket?


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin