7 års olycka?

Jag hade sönder en spegel för några dagar sen.
Igår hade jag en riktig klant/oturs dag.

Ser du nåt samband?

Jag brukar inte vara skrockfull. Det har jag en pojkvän för.
Men det började redan i onsdagskväll då jag var rent klantig. Allmänt känt iofs.
Dagen efter, igår, fortsatte det på jobbet med skador, tappade bestick, flisor i fingrar, slog sönder vinglas (fast vi knappt använder det på lunchen) osv... Jag spättade till och med mej själv. Som ett perfekt avslut på dagen satte jag mej på mina solglasögon i bilen.

Men förutom det hade jag en mysig och bra dag :)
Åkte till Skövde med Hjärtat efter jobbet. Hittade en söt klänning att ha på Konfirmationerna!
Och nu har jag införskaffat mej säsongens bikini. It's lovely!





Do your thing:
Postat av: Sabine

så söt bild


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin