A new day has come




Hejsan och goddag alla följetångare där ute!
Det har sannerligen regnat den här helgen. Och det regnar idag med. Jag har ett ärende i em att utträtta men det var nog alla planer jag har för dagen. Gjorde ett mycket efterlängtat inköp imorses. Och vilket kap!!! Vi har länge suktat efter detta matsalsbord...fast med 6 stolar, och nu slog vi till! Vi kom jäkligt billigt undan mot vad det egentligen kostar så man kan väl kalla oss hyffsat nöjda  Visst äre snyggt?? Och jag lovar på heder och samvete att jag dräper lille Soul om han så mycket som tänker på att lägga tassen på stolarna!! Hämtas på torsdag och sen får pappa sätta ihop det när vi flyttat. Han vet inte om det än...  men innerst inne vet han. Nu ska jag sätta igång och packa ner lite skit man samlat på sig. Det lär bli en intressant resa.


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin