Born to be a millionare!




Lördagkväll and it's mojito-night R har sina grabbar över på bärs, so what can I do?
You know what they say... A girl's gotta do what a girl's gotta do. Helt enkelt. Ska jag vara helt ärlig hade jag röstat för en mysig kväll, bara jag och han, i soffan med en bra film och en skål med chips. Men ibland får man ställa upp för laget helt enkelt.



Jag kanske skulle påpeka att jag hade rätt igår... förutom bilen så försvann våran bild på TV.n oxå lagom tils Idol börja. Japp. Telia. Tydligen i hela Lidköping och Skara. Först imorses hade vi bild igen  Såå, med Tess o Jocke på ingång fick vi slå på Tv4Play igår och kika där. Tur. Och vi hade räkfrossa minsann. och vi drack vin minsann. Det är nog liiiite därför jag sitter i köket nu och bloggar istället för att sänka boysen i vardagsrummet. Två flaskor vitt. Not my brightest moment... ;P

Dessutom gick Jokernut på LOTTO idag. Bara 104 miljoner kronor.
Jag och Älskling lämnade in idag med känslan i kroppen att de var dags nu. Helvete vad besviken jag blev. Jag menar, vi behövde ju inte vunnit alla 104. Hundra hade oxå gått bra ;) Då hade till och med 4 till kunnat bli miljonärer.


Do your thing:
Postat av: Sabine

mmh mojito <3


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin