in her shoes ♥



07.09... På tok för tidigt för en tjej som mej. Men ändå ganska mysigt när man väl tagit sig upp ur sängen. Eller iaf sitter upp i sängen... babysteps ;) Jag ska göra ett tappert försök till att duscha såhär tidigt. Dusch är det som det får bli för jag tror på allvar att om jag kryper ner i ett varmt bad nu så somnar jag igen. Jag undrar om det inte är värt det ändå..? Klockan 10.15 ska jag möta min syster som kommer till Lidköping ♥ Vi ska ha en mysdag på stan och tjöta massa skit! Det ser jag verkligen fram emot!
There's nothing like your sister!



Do your thing:
Postat av: Sabine

haha neej så söt bild

Postat av: Therese

Hej vännen! Förlåt att jag inte svarat dig på faceb! Jocke var den som sa att du hade skickat ett meddelande o jag har inte gått in där än på gör länge! det blir så ibland att man liksom inte hinner med livet på fejjan ;) Antog att ni ville ses lite i helgen...? Tyvärr hade vi ju en massa andra planer :/ men jag stämmer gärna in en träff nästa helg! Hoppas ni får det mys :) KRAM!

2010-11-12 @ 17:46:01

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin