queen of tv-serier



Godmorgon Världen!  Här sitter jag och funderar över livet.
Har precis avslutat Roswell. 3 säsonger. Gammal serie. Half human, half alien... jag förstår hur det här måste se ut. Men den är faktiskt bra. Fast nu är den alltså slut. Kanske skulle dra igång OC? ;) Väldigt bra serie. När den gick iofs. Nu vet jag inte. Hmm... det är rätt kul att försvinna in i seriernas värld ibland. Ypperlig period just nu då jag ändå har "lite fri tid" så att säga. Fast på ett hälsosamt plan. Innan jag träffade kärleken var jag inte hälsosam... I'll tell you that. Jag följde allt. Typ. Fråga min mamma. One Tree Hill, Gilmore Girls, OC, Desperate, Greys, Ugly Betty... you name it and I saw it! But I don't need that now, cause I've got my own Prince Charming  right here!



Och ikväll är det ju bra TV ända från 19.30 - 22.00!!

 Halv åtta hos mig
 Bonde söker fru
 Greys Anatomy

Men igår kollade vi inte på serier. Då var B&S här, drog en pizza och några öl och pratade om livet. Dom flyttar utomlands om en vecka. Madrid närmare bestämt.



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin