Snöstorm tisdagen den 23 novemeber




God Morgon Snöflingor!
Det är snöstorm ute tydligen. Ja jag har inte vart ute själv. Det får jag inte för R...
-Men Älskling, gå inte ut! Lova! Du kan ramla och bryta armen eller nåt.

...ibland är han extra söt ;)

Jag hade dock planerat att gå ut. Jag skulle lämna in en ansökan på ett ställe i stan. Fast ärligt talat så känns det lönlöst. I just denna butik har säkert 150 andra tjejer oxå lämnat in ansökan redan. Men man måste ju iaf prova... har jag hört. Grejen är den att jag har en liten grej på gång . Men den träder i kraft mer framåt våren. Och jag vill såklart ha något att göra tills dess. Men vad och vart? Det finns ett överskott på rövhål till alla rumpor i den här stan kan jag säga... ;P

Så istället för min lilla promenad i det vita får jag helt enkelt äta lite frukost framför OC nu och sen äre bara att dyka ner i flyttlådorna. Herregud, vi flyttar nästa vecka!!!!!!

Do your thing:
Postat av: Sabine

snöööööö :D


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin