Trevlig helg Emelie! -Tack så jävla mycket!




Den här dagen kunde verkligen inte börjat bättre... KLING!
Jag var snäll och skjutsade Älsklingen till jobbet imorses. Vilket betyder att jag vaknade vid 06. Stängde av bilen precis utanför Rymd, följde med in och pussades lite ;)... kommer ut igen, klockan är nu 07.10 eller nåt. Sätter i nyckeln och... klick. Följt av klick, klick, klick. Jag började gråta. På riktigt alltså. Var tvungen att väcka mamma. Helvete!! Det är ta mej fan alltid nåt som måste krångla så fort man ser ljuset i tunneln. Jag har verkligen lust att slänga pengar på bilen nu när vi ska flytta och julen närmar sig. Och just de ja, jag är ju arbetslös oxå ;) Yes! Nä men skämt o sido, när klockan blivit lite humanare kom både mamma o pappa till min undsättning. Vi bokstavligt talat knuffade igång bilen och nu står den i Fillan. Suck. Förhoppningsvis äre "bara" batteriet.

Känns som det här kommer bli en bra dag!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin