I have a dream...



Åååå vad jag älskar mysiga, höstiga tv-mys-kvällar hemma i soffan med tända ljus!!
Ikväll är den bästa tv-kvällen på hela veckan! Förutom fredagar då det är Idol såklart ;)
Det blir också kräftor och kanske ett glas vin??  Vanligt hederligt mys hemma på Rådagatan med andra ord...

Imorgon äre tänkt att de kanske blir en runda på stan med mamma.
Det verkar som att alla har panik över det stundande 70/80 tals temat på lördag och så här i efterhand är jag kanske beredd att hålla med och undra: Varför??! Men det är bara att suck it up... för tema, de blire! Och hur svårt kan de egentligen va att hitta ett par chockrosa benvärmare imorn på stan?


Do your thing:
Postat av: sandra

Det var svårt... Jag har letat o letat, har färgat en tröja hemma idag o tack vare detta så har jag lime gröna fingra som inte går bort =/


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin