när löven faller, faller även jag



Hejsan Svejsan!!
Det är oktober månad och hösten är här på allvar.
Jag har sett löven falla, bli gula och fula. Jag har sett människor i halsduk och vantar. Frustat oktoberluft i mina lungor och funderat över att hösten är ovanligt välkommen. Det känns skönt. Oktober bjuder på födelsedagar, solsemester och en hel del annat som inte står skrivit nånstans yet...

Idag har jag vart en vanlig Lidköpingsbo och gått på stan med mamma  Handlade lite inför min dag imorn, strosade i affärer, valde en födelsedagspresent ;) och även hunnit vara den underbara flickvän jag är :) Spontanbesökte min blivande man på jobbet och överraskade med en chokladig påse och en älskling-jag-älskar-dej-så-in-i-helvete-mycket-lapp. Nu ska vi frossa i oss havskräftor och räkor och senare kommer R's bror med flickvän hit för lite socialt umgänge.


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin