Cancelled

Jag är ett vandrande nervvrak.
Fick ett mysigt sms sent igårkväll om att vårt flyg blivit inställt. INSTÄLLT!!
Inte flyttat utan inställt.

Jag har suttit i telefon och pratat engelska sen kl 08.00 imorses.
Efter många om och men, och för att göra en historia kort så har jag finally lyckats boka om både flyplan och hotell utan extra kostnad.

Nu åker vi på måndag istället.


Och nu ska jag sjunka ner i ett varmt skumbad och bli människa igen.
Det här är typ det värsta jag vart med om i hela mitt liv. Okej, det värsta sen jag sa upp mej från mitt jobb iaf. Har ni äckliga spanjacker tänkt på hur mycket ni ställer till med när den spanska transporten strejkar? HAR NI TÄNKT PÅ DET??!!

Imorses hade jag lust att dräpa nån.
Alternativt hämta paddeln i garaget och ha sönder någonting.




Men nu är jag lugn. *andas in och släpper ut*

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin