def my cup of afternoon tea

Nämen det gick bra. Faktiskt väldigt bra.
Jag fick en jätte snäll och söt "kvinna i sina bästa år" som handledare på AF.
Var beredd på sök de här o sök de där, jooo du måste faktiskt flytta till haparanda om det finns ett ledigt potatis-skalar-jobb där. Men det gick över förväntan. Hon förstod till och med varför jag sagt upp mej. Jätte trevligt! Okej, jätte trevligt var nog att ta i. Men nu kan jag somna utan ångest ikväll iaf.

Efteråt gick jag och Älskling  en runda på stan. Fikade. Kikade i affärer och drömde om framtiden. Var på Jysk och EM och kollade bland annat matsalsbord till nya lägenheten! Wiiiihoooooo!!! LÄNGTAR SÅÅÅÅÅ!!!

I em tillbringar vi vår tid i Fillan. Nu har hundvaktsveckan börjat... päronen sitter på ett flyg till viva España i detta nu! Och om en vecka är det våran tur!! Hur härligt ä inte dä då?? ;)


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin