Nu äre slut på veckan... det är fredagsmys!!



Precis kommit hem efter en lunch på stan med sis!  Hos pojken såklart... jag går endast dit för hans skull. Tog ett kik  inne på Iittala oxå. Det var dumt. Nu vill jag ha massor av glas, lyktor och skålar!!! Fast jag har lovat hela vårt hushåll att inte spendera onödiga pengar på onödiga saker den här månaden. Oh well. Vad är en bal på slottet? Sitter med ett glas rosé i handen... What? Det är fredag for fuck sake!! ;) Mannen ligger i badet med en kall öl och njuter.
Livsnjutare kan ingen ta ifrån oss att vi är



Havskräftor inhandlat, vinflaskan ligger på kylning... myset är riggat och klart med andra ord! Det är en bra dag idag! Jag kan inte tänka mej ett bättre liv än det jag har  (vardagslivet alltså ;)

Pratade även med AB Bostäder om vår nya lägenhet och vi kommer få allt omtapetserat vid inflytt!!!! HURRA!! Och golvet ska ju bytas. Pris ska diskuteras ;) Men det schackrutiga klinker-golvet ska ut! Ut, ut, UT! Så äre bara. Jag längtar så grymt!! :D


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin