surrounded by flowers

Hej mina kära!
Vilken uuuuunderbar helg jag har haft!! I fredags var det inte trökigt att leva direkt.. ;) Hade först en mysig förmiddag i Skövde med min fina syster!  Vi käkade scampi och sushi och sen råkade jag shoppa med mej lite saker hem... Oops! Sen kom äntligen älsklingen hem och vi bara mööös hela eftermiddan och kvällen. Käkade havskräftor och räkor, drack gott vin och njöt av varandra!

Lördag: Igår fick vi besök från Jönköping. R's bästa vän och hans flickvän. Vi fikade och visade staden från sin bästa sida ;) Hemma lagade min älskade kock gös och världens goaste hollandaise! Vi drack vin (igen) och spelade Wii. Senare kom mera fina vänner och joinade oss! Det blev bowling och en sväng ute i vimlet.

Denna söndagen har man inte gjort många knop inte. Vi började iofs faktiskt dagen med frukost (kl 11-ish...) hemma hos R's päron. Tydligen någon gammal tradition när vännen är på besök :) Men sen när vännerna åkt hem igen har vi legat på sparlåga. Var ute i Fillan dock och lämnade en blomma åt mina päron som firar 10-årig bröllopsdag idag! Grattis till dom!  Och så har vi bakis-käkat BIG TASTY som är tillbaks! Hösten är räddad! ;)



En alldeles underbar helg alltså!!
Och fa-an för att det är måndag imorn igen! Dags att ta tag i livet på allvar...
Peace!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin