En perfekt fredagskväll!




Det sprack upp igen!!  Och det var ingen dålig sol som kom fram! Klockan var över fem när jag och hjärtat kom hem och öppnade altandörrn, och då var solen fortfarande jätte varm och gosig! Det finns inget bättre än att sitta där ute tillsammans med honom♥ med kaffekoppen i handen och katterna njutandes brevid en. Det finns inga ord för hur mycket jag längtar tills vi har köpt utemöbler och kan börja bjuda hem vännerna på ett antal glas vin där ute! Wonderful!

Nu sitter jag här med mitt vinglas och har det gött medan Älsklingen fixar scampi till kvällsgott! Ska passa på att byta vatten i akvariet oxå så det är gjort innan avresan imorn! Take care sweeties!!








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin