Hell yeah!!





Äntligen låg det där kuvertet i brevlådan och kan bara konstatera såhär i efterhand att det var roligt att öppna :) Ingen restskatt utan istället 3000 tillbaka!! Så jäkla gött! Nu slipper man oroa sig över det ;) Bara och vänta på att R ska komma hem och slita upp sitt oxå... den karln har haft tur hela livet och alltid fått massa tillbaka. Men sen är han oxå världens mest skrockfullaste person så fick han veta att jag precis skrev det skulle han ha ihjäl mej ;) Hahaha!





Idag har jag haft en busy day. Vart på stan och försökt få uträttat lite ärenden. Det gick inge bra. Sen åkte jag och mamma till Guldvingen för att fylla på TBE-vaccinet. Nu står maten på spisen, R på väg hem och ikväll ska vi gå på bio med R's systerson! Någon som heter "Hopp"... vet inte så mycket mer men det blir mys! Han fyller år i helgen och har kalas men vi är ju i Jönköping så tänkte fira honom idag istället! See you later bunnies!


Do your thing:
Postat av: Sabine/Balthazar

hehe jag fick också tillbaka ^^så najs


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin