Tävlingar!




Nu tänkte jag passa på att vara med i 2 st blogg-tävlingar!  Och samtidigt tipsa er om detsamma. Jag gillar inte att delta i tävlingar egentligen men dom här 2 är lite för bra för att ignorera helt enkelt.



  
Klicka för att komma till tävlingen!

Finner vi hos Tyra som tillsammans med Telia lottar ut 2 st Galaxy-mobiler!
Om jag vinner skulle jag ge telefonen till min pojkvän som har levt med sin
halv-trasiga skrothög jätte länge nu bara för att det alltid dyker upp något annat
som pengarna måste gå till istället. Han förtjänar verkligen en ny då hans
nuvarande fuckar upp färgerna så vi kan aldrig mms.a till varandra längre.



 Klicka här för att komma till tävlingen!

Den här tävlingen håller Linda Blom i som genom sitt egna företag FORMELI 
lottar ut en valfri tavla! Jag beställde min "Personliga Minnen"-tavla av henne
till Alla ♥ Dag, som jag gav till min pojkvän och den är jag jätte nöjd med!




LYCKA TILL!

Do your thing:
Postat av: Nicklas Dahlberg

Hej!



Då vi inte har fått tag på den sista av vinnarna i Telia tävlingen på Tyras blogg har vi vart tvungna att välja en ny vinnare.

Vi har valt ut dig som vinnare och skulle uppskatta om du kontaktar oss så snabbt du bara kan.

Du kan maila mig direkt på
[email protected]



Mvh

--

/Nicklas Dahlberg

Tailsweep AB

Saltmätargatan 7

S-113 59 Stockholm

SWEDEN

Webpage: http://www.tailsweep.se

Mobile: +46 730 28 67 66



-The Leading Advertising Network for Blogs and Social Media-



-Nominated for "Årets Säljorganisation" on Stockholm MediaWeek 2011-



-Over 5 Million Unique Visitors every Week-

2011-05-02 @ 17:09:52
URL: http://tailsweep.com/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin