This feeling inside




Hej mina sockertoppar  Hur har ni det?
Själv ligger jag ute på terassen och njuter av värmen som verkar vara på väg tillbaka. Lovely! Min kära andra halva drog ut en sväng med sin polare M, gissar på att dom dricker bärs och tjötar en jävla massa skit ;) Det enda som är säkert är att jag ska gosa ihjäl han när han kommer hem!! För jag är sååå jäkla kär! ♥ Så nu vet ni det :)

Jag och barna däremot har precis insett att vi har en gäst under brädorna... hmm. En svart/vit sak som Moschi absolut inte tyckte om  Han fräste åt den andra missen på andra sidan staketet och lät hyffsat sur. Soul å andra sidan är inte lika hetlevrad som Loschi (jaa, vi har ett hekto smeknamn på'n ;) utan smög mest längst med kanten. Då hade gästen iofs gömt sig. Men Soulisen behöver inte vara rädd, storebror plockar alla som inte är välkomna i hemmet  Det har vi sett förr (stackars Bumbi). Jag har misstänkt länge att det är en katt som stryker hos oss. Peppar, peppar har den inte vart uppe på terassen vad jag vet. Gillar inte andras lös-springande djur!

Nåja, dags att dra sig in. Börjar bli kyligt. Jag tror banne mej att jag ska kika på ett par avsnitt av The Hills. Ni vet, när katten är borta dansar mössen på bordet... :) Imorn äre FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!





Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin