Vinlycka!





Hejsan Svejsan Sverige!  Idag har jag och min man vart i arenan på hushållsmässa tillsammans med våra trogna patrioter T&J :) Fanns inte super mycket att kika på om jag ska vara ärlig men vi provsmakade många fina viner och en hel del ost! Alltid skojsigt. Dessutom fyndade vi kattsand och man kan inte vara annat än nöjd efter sånna kap. Det är ju bara en utav vardagens tråkiga och dyra måsten-köp.

Det blir mer häng med T&J ikväll. Dom kommer över vid halv sju och då ska det njutas räkor och ost! Mmmm! Förhoppningsvis, om blåsten kan lugna ner sig ett par hekto, så knäcker vi en cider på terassen i kvällssolen innan maten dukas upp. Det kallar jag en lördagkväll ♥







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin