4.e Augusti -11




Hejsan Svejsan! Hur mås det idag med mina vänner? Själv har jag lite på agendan idag. Ska strax fixa lunch åt mej och sambon som kommer hem snart. Därefter ska jag till jobbet en sväng och kika läget. Och i em/kväll ska vi hem till syster och E på grill och gos med nya missen!

Blev ingen bebistitt igår tyvärr men vi hade det mys ändå :) Tog en liten cykelsväng och hamnade inne på nya Krog&Kompani i stan, Smedens. Jaa, det blir så när man har en eftertraktad pojkvän  Alla rycker i honom. Dom har iaf inte öppnat än, var i full gång med renovering. Tydligen ska det vara klart imorn... men kommer säkert bli bra där inne. Behövs ju fler ställen i den här stan om man säger så. Och väldigt snart slår ju mitt nya jobb oxå upp portarna. Jag som trodde jag var färdig med krogbranschen... But I guess you never are.

See you later hunnies!



Hittade världens gulligaste bild på nätet ♥



www.google.com










Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin