All good things come to an end




Go'dag! Försökte komma ur sängen lite tidigare imorses. Det gick sådär. Jag hatar att semestern är slut och jag hatar att vara ensam hemma och jag hatar att vi inte kan njuta av det fina vädret tillsammans! Ååååh! Why must all good things come to an end?

Det blev iaf frukost ute på terassen. Leverpastejmacka med saltgurka! Jag la in lite egen häromdan. I lördags tror jag nog att det var. Men jag är tveksam till att den är färdig redan så denna morgonen passade det perfekt att vi fått en burk utav svärmor oxå :) Mmm, jag älskar sånhär saltgurka!







Det blev mer bad igåreftermiddag  Man får passa på medans det är varmt och gött i vattnet. Dock var det riktigt kallt i vinden igår. Burr! Blev ett bad hemma oxå kan jag säga för att värma upp oss igen.







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin