Bryt ihop och kom igen





God eftermiddag! Uttrycket "det blir aldrig som man tänkt sig" verkar göra mej sällskap alltför ofta nuförtiden. Jag blev lämnad ensam vid tvåtiden iallafall. Där rök min underbara helg-känsla men jag förstår varför han gör det. Och jag älskar honom för det! Hoppas han inte blir alltför sen hem ikväll bara. För isåfall kan vi ju faktiskt äta revbenen ändå som vi köpte på stan förut... Lördagsmyset var planerat i minsta detalj.

Men nu ska jag sluta tycka synd om mej själv och göra lite nytta istället. Jag tror jag ska riva fram målarburken och förvandla vårt träfärgade vinställ (som vi vann på Liseberg) till vitt! Det blir ju andå aldrig gjort. Och sen kan jag lika gärna städa badrummet. Då är det rent och fint tills imorgon. Sen skadar det aldrig att ta ett svep med dammsugaren. Och disk, ja den försvinner ju aldrig trots att man diskar minst 7 gånger dagligen. Har bett min mor rota fram ett par gamla videoband oxå. Kan lika gärna svänga förbi fillan senare och hämta dom då.

Så, nu har jag att göra. Bara att börja bocka av listan...











Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin