God Morgon!





Alltså, jag vet att jag har sagt det förr men det tål att sägas igen. VARFÖR måste helgen gå så fort?! Måndag morgon... fy fan. Jag hatar när klockan ringer! Det var så underbart skönt och mysigt att gå och lägga sig igår. Låg och läste lite innan och var så trött att ögonen nästan åkte ihop det sista. Det är den bästa känslan när man släcker lampan och borrar in huvudet i kudden brevid den personen man älskar mest i hela världen♥

Jag undrar varför sängen är extra skön just dom mornarna när man ska gå till jobbet. Visst, det är skönt på helgen oxå men inte samma känsla. Då får man ju ligga kvar hur länge man vill


Nä hörrni, nu måste jag rusa till jobbet! Vi hörs i em!
Hoppas ni får en underbar start på veckan!!



www.google.com








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin