Helg-sysselsättning....




(tidsinställt inlägg,
eftersom jag förmodligen är på stan...)







Att gå in skor är väl inte min starka sida. Har ungefär 3-4 par i garderoben som bara står för att jag inte orkat gå in dom och låtit dom bli sköna. Dom är sådär hårda och stela nu ni vet. Men dom är oxå jävligt snygga så jag har faktiskt lite ångest över det men va fan... det tar vi en annan dag  

Hur som helst så gjorde jag ett riktigt fynd i skoaffär'n igår! Jag var på jakt efter ett par jobb-skor och tänkte bara för säkerhetens skull slänga ett halvt öga på rean... så att man inte missar nåt. Och så hittade jag ett par snygga och praktiska (?) dojjor med 70% REA! Såld! Jag gav endast 114 spänn för dom! Ååh så nöjd jag är! Men som alltid så var det sista paret of course (kan ju inte förvänta sig annat på REA heller) och den "provade" skon är ju nu större än den andra oanvända. Så därför ser jag ut såhär i helgen. Måtte de gå fort att gå in den "nya"!!









Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin