I love you too




Ni vet ju hur jag var världens bästa i måndagskväll... well, igår kontra han med röda rosor. Och vem smälter inte då? Ja, jag menar det ;) Vi är ganska bra på att uppskatta varann tror jag. Det är den viktigaste biten i ett förhållande tycker jag. Ta aldrig varann för givet! I detta förhållandet säger vi "Jag älskar dej" hundra gånger dagligen... Men när man gör något lite speciellare för varann - ja då klappar hjärtat ett extra slag♥ Fortsätt att ta hand om varann kära ni. Kärlek rocks!



Blommornas språk:

En - Du är allt för mig
Två - Jag vill resa bort med dig
Tre - Jag vill träffa dig igen
Fyra - Jag högaktar och tackar dig
Fem - Jag vill göra allt för dig
Sex - Jag tror inte på dina löften
Sju - Jag älskar dig
Åtta - Jag är din till döden skiljer oss åt
Nio - Jag vill vara ensam med dig
Tio - Vill du gifta dig med mig?




Älskling, du gör redan allt för mej!








 


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin