I miss you ♥





Hej.... ja det är ett litet suckande hej. Det var inte roligt när hjärtat stängde dörren imorses. Nu är han i Stockholm och kommer hem på lördag. Så det blir bara jag och missarna i sängen i natt. Jag vet bara en endaste fördel med det. Att få ha täcket ifred. But that's it. Det är nästan löjligt att jag saknar honom sååå redan! Men nu ser jag fram emot helgen och hur mycket vi ska pussas då istället   

Om en stund ska jag gå en promenad med mamma och vovven. Min far är nämligen oxå i Sthlm just nu. Fast på ett annat ärende då ;) Sen stannar jag nog i Fillan en stund innan jag åker hem ikväll och myser i soffan med film, godis och en misse på var sida♥ Imorgon äre fredag. Får se vad jag gör med den.




Min tandborste är singel och ledsen för det tills på lördag... :(








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin