Nu kommer regnet...





Hejsan Svejsan! Idag är det underbara fredag!!♥ Men då vill såklart inte solen visa sig. Nu fick det tydligen vara nog med sensommar-värme. Regnet hänger i luften. Det har redan skvätt lite, väntar på den stora skuren. Vi får se, jag kan väl iofs behöva en dag inomhus. När solen lyser vill man ju passa på att njuta av den :) Så nu ska jag försöka skriva klart drinklistan till nya jobbet och mejla chefen. Det blir en enkel variant såhär i början, men ändå med en twist...


Vi hade supermys hos syrran och E igår. Underbart väder och jätte god mat! Grillspett! Det har jag och R pratat om flera gånger under sommarn men aldrig fått tummen ur. Sen gosa jag såklart med sötisen Hasse! Som verkade trivas alldeles ypperligt i sitt nya hem!


 Här är sötnosen Hasse! En liten busunge!









Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin